Rozpoczęcie głównej działalności w 1998 roku jako Grupa
Ayaydın, a później w 2012 roku jako
dzięki swojej głównej marce Tudors szybko stała się ważnym
graczem w handlu detalicznym i
odegrał rolę lidera na rynku koszul w Turcji.
W ostatnich latach, po serii lokalnych sukcesów, rosnące
międzynarodowe zainteresowanie marką oraz wizja Tudors bycia marką
międzynarodową zaowocowały rozwojem marki. W bardzo krótkim czasie Tudors
umieścił już swoją flagę w 16 krajach ze swoimi 240 sklepami i nieustannie dąży
do celu bycia
Tudors, który od 2013 roku w krótkim czasie osiągnął ogromny
sukces w obszarze e-commerce, dziś nie zwalniając tempa kontynuuje swoją
międzynarodową działalność e-commerce.
Oferując szeroką gamę męskich koszul i akcesoriów, marka
spełnia każde życzenie i dostosowuje się do każdego momentu życia. Tudors łączy
w swoich projektach ponadczasową elegancję i wygodę z przystępnymi cenami i
wysoką jakością.
Cel, jakim jest bycie odnoszącą największe sukcesy marką
koszul na świecie, nie słabnie, pozostając wysoce niezawodnym i innowacyjnym
dzięki szerokiemu wyborowi kolekcji.