I. INFORMACJE
PODSTAWOWE
Podstawowe
dane Podmiotu:
prezentacji zgłoszenia: 2022-11-25
Nazwa podmiotu: MODA BLASK SP. Z O.O.
Miejscowość: PUCHAŁY
NIP/identyfikator trustu: 5272949494
Kod pocztowy: 05-090
KRS: 0000883011
Ulica: Żwirowa 66 Moduł 9
Forma organizacyjna: 117 - Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Numer domu: 26
Pierwsze imię: MUHAMMET
Nazwisko: KAZANCI
Wielkość udziału: 400000 PLN
Pierwsze imię: ABDULSAMET
Nazwisko: FIRAT
Wielkość udziału: 100000 PLN
1. Klient może wybrać następujące formy płatności za
zamówiony Towar:
a. płatność
gotówką przy odbiorze Towaru;
b. płatność poprzez serwis PayU.
2. Za pośrednictwem Sklepu tudors.pl sprzedawane są towary należące do
Sprzedawcy („Towar/y”) na podstawie umowy sprzedaży Towarów („Umowa Sprzedaży”)
zawartej ze Sprzedawcą.
3. Prezentowane na stronie internetowej www.tudors.pl informacje na temat
Towarów oraz ich cen dotyczą wyłącznie Sklepu tudors.pl.
4. Umowę Sprzedaży może zawrzeć jedynie
(i) osoba fizyczna, która ukończyła 18 rok życia i posiada pełną zdolność do
czynności prawnych,
(ii) osoba fizyczna o ograniczonej zdolności do czynności prawnych (tj. osoba
fizyczna, która ukończyła 13 rok życia i nie jest ubezwłasnowolniona całkowicie
lub osoba fizyczna, która ukończyła 18 rok życia i jest ubezwłasnowolniona
częściowo) z tym, że do ważności Umowy potrzebna jest zgoda przedstawiciela
ustawowego tej osoby,
(iii) osoba prawna lub (iv) jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości
prawnej, której przepisy prawa przyznają zdolność prawną („Klient”).
5. Miejscem realizacji dostaw Towarów nabywanych za pośrednictwem Sklepu tudors.pl,
jest terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, o ile nie umówiono się inaczej.
6. Zasadniczo
językiem, w którym zawierane są Umowy Sprzedaży, jest język polski.
7. Rozpoczynając korzystanie z tudors.pl Klient i inni użytkownicy powinni
zapoznać się z Regulaminem i Polityką Prywatności. Korzystanie z tudors.pl
oznacza akceptację Regulaminu i Polityki Prywatności.
8. Warunkiem uzyskania dostępu do funkcjonalności tudors.pl jest skorzystanie
z urządzenia komunikującego się z Internetem i wyposażonego w powszechnie
używaną przeglądarkę internetową. Minimalne zalecane wymagania techniczne
umożliwiające korzystanie z Serwisu to przeglądarka internetowa: Firefox w
wersji 64, Chrome (Chrome for Android) w wersji 71, Safarii 12.1 (12 iOs
Safari) , Opera 58 (Opera Mobile), Edge 18, z włączoną obsługą Javasript,
Cookies i włączenie w przeglądarce internetowej możliwości zapisu plików
Cookies oraz obsługi Javascript oraz Local Storage.
9. Z zastrzeżeniem innych wyraźnych postanowień Regulaminu, usługi
elektroniczne świadczone są 24 (dwadzieścia cztery) godziny na dobę, 7 (siedem)
dni w tygodniu, na żądanie użytkownika.
10. Sprzedawca nie jest dostawcą usług transmisji danych ani usług
telekomunikacyjnych. Zatem, wszelkie koszty związane z usługami transmisji
danych lub usługami telekomunikacyjnymi wymaganymi do uruchomienia i
korzystania z tudors.pl pokrywa użytkownik serwisu, na podstawie umowy zawartej
przez niego z dostawcą Internetu lub dostawcą usług telekomunikacyjnych.
11. Sprzedawca oświadcza, iż publiczny charakter sieci Internet i korzystanie z
usług elektronicznych wiązać się może z zagrożeniem pozyskania, przywłaszczania
lub modyfikowania danych użytkowników. Celem ochrony takich danych, użytkownicy
powinni stosować adekwatne środki techniczne, które ograniczą do minimum wyżej
wymienione zagrożenia, w tym w szczególności programy antywirusowe lub
chroniące tożsamość osób korzystających z sieci Internet.
12. Klient lub inny użytkownik, obowiązany jest do korzystania z tudors.pl w
sposób zgodny z prawem i dobrymi obyczajami mając na uwadze poszanowanie praw
autorskich i własności intelektualnej Sprzedawcy i podmiotów trzecich.
Użytkownika obowiązuje zakaz dostarczania treści o charakterze bezprawnym.
II. TOWAR,
CENA, KOSZTY
1. Informacje dotyczące głównych cech Towaru, a także jego ceny, zamieszczane
są na stronie internetowej Sklepu tudors.pl, przy opisie danego Towaru.
2. Do sprzedaży, w tym sprzedaży promocyjnej oraz wyprzedaży, przeznaczona
jest ograniczona liczba Towarów i realizacja zamówień następuje według
kolejności wpływu potwierdzonych zamówień na te Towary, aż do wyczerpania się
zapasów objętych daną formą sprzedaży. W przypadku braku dostępności Towarów
(wyczerpania), zamieszcza się o tym stosowną informację na stronie internetowej
tudors.pl przy opisie danego Towaru.
3. Cena podana przy Towarze w chwili złożenia przez Klienta zamówienia jest
wiążąca dla Stron. Wszystkie ceny Towarów zamieszczone na stronie internetowej
Sklepu tudors.pl podawane są w złotych polskich i zawierają podatek od towarów
i usług (VAT).
4. Klient obowiązany jest ponieść koszty przesyłki Towaru. Nie jest możliwy
odbiór osobisty zakupionego Towaru. Koszty przesyłki Towaru zakupionego w
Sklepie tudors.pl zależą od wybranego przez Klienta sposobu dostarczenia Towaru
oraz od wybranej przez Klienta formy płatności. Aktualne koszty przesyłki
dostępne są na stronie internetowej Sklepu tudors.pl – w zakładce ,,Koszty
wysyłki”
5. W przypadkach, gdy z przyczyn technicznych lub logistycznych dostawa Towaru
odbywa się w kilku etapach, Klient ponosi opłatę z tytułu kosztów przesyłki
Towaru wyłącznie jednokrotnie.
III. ZASADY
PŁATNOŚCI ZA TOWAR
1. Wyklucza się możliwość regulowania płatności za zamówiony Towar poprzez
przekaz gotówki bądź wystawienie czeku. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności
za utratę przez Klienta środków pieniężnych przekazanych w sposób określony w
zdaniu poprzedzającym.
2. W zależności od wybranej przez Klienta formy płatności.
3. w przypadku płatności gotówką przy odbiorze Towaru, należność za Towar
pobierana jest podczas dostawy Towaru;
4. w przypadku płatności przelewem na rachunek bankowy, należność za Towar
pobierana jest jako płatność z góry, co oznacza, że zamówiony Towar zostaje
wysłany po otrzymaniu płatności; maksymalny termin oczekiwania na wpłatę to 3
dni od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – po jego upływie BUTIK uzyskuje prawo
odstąpienia od Umowy Sprzedaży, bez konieczności wyznaczania dodatkowego
terminu na dokonanie wpłaty przez Klienta;
5. w przypadku płatności poprzez serwis PayU, należność za Towar pobierana
jest jako płatność z góry, co oznacza, że zamówiony Towar zostaje wysłany po
otrzymaniu płatności; maksymalny termin oczekiwania na wpłatę to 3 dni od dnia
zawarcia Umowy Sprzedaży – po jego upływie Sprzedawca uzyskuje prawo
odstąpienia od Umowy Sprzedaży, bez konieczności wyznaczania dodatkowego
terminu na dokonanie wpłaty przez Klienta.
6. Do chwili uiszczenia przez Klienta pełnej należności za zamówiony Towar
pozostaje on własnością Sprzedawcy.
IV. ZAWARCIE
UMOWY
1. Zamówienia od Klientów są przyjmowane przez stronę internetową Sklepu
istabutik po przejściu całej procedury składania zamówienia na stronie
internetowej. W ramach procedury składania zamówienia Klient dokonuje, w
szczególności:
a. wyboru zamawianych Towarów;
b. oznaczenia adresu dostawy oraz formy płatności;
c. złożenia zamówienia;
d. złożenia zamówienia;
2. W przypadku, gdy Klient dokonuje zakupu w związku z prowadzoną przez siebie
działalnością gospodarczą, Klient zobowiązany jest do podania danych
niezbędnych do wystawienia faktury VAT, tj. nazwy firmy, adresu firmy, numeru
NIP.
3. Podczas składania zamówienia, Klient ma możliwość sprawdzenia, korekty i
potwierdzenia wszystkich danych (np. imię, nazwisko, adres, forma płatności,
dane firmy oraz asortyment i ilość zamówionych Towarów) wprowadzonych do
formularza zamówienia.
4. Złożenie zamówienia:
a. jest możliwe po wyrażeniu zgody na warunki Regulaminu oraz po potwierdzeniu
zapoznania się z możliwością skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy
Sprzedaży;
b. następuje za pomocą odpowiednio oznaczonego przycisku ("Zamówienie z
obowiązkiem zapłaty” lub tożsamego);
c.oznacza
otrzymanie przez Klienta oferty sprzedaży Towarów; a także
d. oznacza przyjęcie oferty sprzedaży Towarów, co jest równoznaczne z
zawarciem Umowy Sprzedaży.
5. Niezwłocznie po złożeniu przez Klienta zamówienia, na adres skrzynki
pocztowej Klienta przesłana zostanie wiadomość email zawierającą treść
zamówienia.
6. W celu anulowania zamówienia, Klient powinien skontaktować się ze
Sprzedawcą telefonicznie pod numerem telefonu +48532488800 lub mailem na adres
– tudors.pl Jeżeli Towar nie został jeszcze przygotowany do wysyłki, Sprzedawca
może wyrazić zgodę na anulowanie zamówienia. Jeżeli Klient zgłosił zamiar
anulowania zamówienia telefonicznie lub treść maila nie wyraża jednoznacznie
woli rozwiązania Umowy Sprzedaży, Klient zostanie poproszony o przesłanie na
adres istabutik maila zawierającego oświadczenie woli rozwiązania Umowy
Sprzedaży. Sprzedawca składa oświadczenie woli rozwiązania Umowy Sprzedaży i
przesyła je na adres e-mail Klienta.
7. Sprzedawca przekaże Klientowi potwierdzenie zawarcia Umowy Sprzedaży w
rozsądnym czasie po jej zawarciu, najpóźniej w chwili dostarczenia Towaru.
Potwierdzenie zawierać będzie w szczególności wszystkie istotne dane ze
złożonego zamówienia, w tym dane identyfikujące Sprzedawcę, adres pod który
Klient może składać reklamację, procedurę rozpatrywania reklamacji, cenę wraz z
podatkiem, koszty dostawy, sposób i termin zapłaty, sposób i termin dostawy
Towaru, sposób i termin wykonania prawa do odstąpienia od Umowy Sprzedaży,
koszty zwrotu Towaru w przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży, możliwość
skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia
roszczeń oraz zasadach dostępu do tych procedur. Potwierdzenie zostanie
przesłane Klientowi na podany przez niego adres e-mailowy. Treść otrzymanego w
tej formie potwierdzenia Klient może również wydrukować.
8. DANE OSOBOWE:
8.1. Administratorem danych osobowych:
a. Klientów w celu realizacji procesu zakupowego (np. zawarcie umowy
sprzedaży, realizacja zamówienia, obsługa reklamacji związanej z zamówieniem
itp.)
b. oraz użytkowników Sklepu tudors.pl będących osobami fizycznymi, zbieranych
za pośrednictwem Sklepu Internetowego w celu umożliwienia korzystania z usług
świadczonych drogą elektroniczną w ramach serwisu Sklepu Internetowego (np.
usługa założenia i prowadzenia konta użytkownika w Sklepie, usługa newsletter,
formularze kontaktowe itp.) jest.
8.2. Dane osobowe Klienta przetwarzane są głównie na podstawie umowy o
świadczenie usług drogą elektroniczną i w celu jej realizacji, na zasadach
określonych zgodnie z RODO.
8.3. Dane osobowe:
a. Klienta przetwarzane są na podstawie umowy sprzedaży i w celu jej
realizacji,
b. użytkowników Sklepu tudors.pl, w zakresie danych nie związanych z Umową
Sprzedaży, przetwarzane są na podstawie umowy o świadczenie usług
elektronicznych i w celu jej realizacji, na zasadach określonych zgodnie z
m.in. Rozporządzeniem PE i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w
sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w
sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE
(RODO), ustawą o świadczeniu usług drogą elektroniczną, a także innymi
przepisami obowiązującymi na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej regulującymi
przetwarzanie danych.
8.4. Podanie danych osobowych przez Klienta i użytkownika Sklepu tudors.pl jest
dobrowolne, jednak ich przetwarzanie jest niezbędne do:
a. zrealizowania zamówienia, w tym do nawiązania, ukształtowania treści,
zmiany, rozwiązania i rozliczenia Umowy Sprzedaży – w przypadku Klientów,
b. zawarcia i realizowania umowy o świadczenie usług drogą elektroniczną
dostępnych w ramach Sklepu istabutik.pl – w przypadku użytkowników Sklepu tudors.pl
w zakresie danych niezwiązanych z Umową Sprzedaży.
8.5. Szczegółowe informacje dotyczące przetwarzania danych Klientów i innych
użytkowników Sklepu internetowego tudors.pl znajdują się w Polityce
Prywatności.
8.6. Klient ponosi odpowiedzialność za podanie nieprawdziwych danych.
V. TERMIN I
SPOSÓB DOSTAWY
1. Towary zakupione w Sklepie tudors.pl Sprzedawca wysyła w terminie 2 dni
roboczych od dnia otrzymania zapłaty za Towar, albo od dnia zawarcia Umowy
Sprzedaży – w przypadku wyboru opcji płatności gotówką przy odbiorze Towaru.
2. Dostawa Towaru jest realizowana za pośrednictwem firm kurierskich na adres
wskazany przez Klienta w zamówieniu, a także firm świadczących usługi odbioru w
punktach odbioru, wskazanych przez Klienta w zamówieniu. Sprzedawca nie ponosi
odpowiedzialności za niedostarczenie Towaru lub opóźnienie w dostawie
spowodowane błędnym lub niedokładnym adresem podanym przez Klienta.
VI. PRAWO
ODSTĄPIENIA OD UMOWY SPRZEDAŻY
1. Postanowienia niniejszej sekcji VI mają zastosowanie wyłącznie do Klientów,
którzy mają status konsumenta, tj. są osobami fizycznymi, dokonującymi
czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z ich działalnością gospodarczą lub
zawodową („Konsument”), a od 1 stycznia 2021 roku również do Klientów będących
osobami fizycznymi zawierającymi umowę bezpośrednio związaną z ich
działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona
dla nich charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu
wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie
przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej
(„Przedsiębiorca Na Prawach Konsumenta”).
2. Konsument oraz Przedsiębiorca Na Prawach Konsumenta może odstąpić od Umowy
Sprzedaży (zawartej na odległość) bez podania przyczyny w ciągu 14 (czternastu)
dni od dnia otrzymania Towaru przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę Na Prawach
Konsumenta albo przez wskazaną przez Konsumenta lub Przedsiębiorcę Na Prawach
Konsumenta osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku Umowy Sprzedaży,
która obejmuje wiele Towarów, które są dostarczane osobno, partiami lub w
częściach – w terminie 14 (czternastu) dni od dnia objęcia w posiadanie
ostatniego Towaru, partii lub części. Do zachowania terminu do odstąpienia od
Umowy Sprzedaży wystarczy wysłanie oświadczenia przed upływem 14-dniowego
terminu.
3. Realizacja prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży następuje poprzez złożenie
oświadczenia woli odstąpienia. Oświadczenie to może być złożone zarówno
Agentowi, jak i BUTIK. Oświadczenie to może być:
a. sporządzone w formie pisemnej i przesłane na adres: tudors.pl |Janki, , z
dopiskiem „Odstąpienie od umowy”; na stronie www.tudors.pl dostępny jest wzór
oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży;
b. sporządzone w formie elektronicznej na formularzu zwrotu dostępnym na
stronie tudors.pl (formularz dostępny jest dla zarejestrowanych Klientów); w
przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży w taki sposób,
Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta otrzyma pocztą elektroniczną
potwierdzenie otrzymania tego oświadczenia;
c. sporządzone w formie elektronicznej i przesłane na adres e-mail:
modablask@gmail.com; w przypadku złożenia oświadczenia o odstąpieniu od Umowy
Sprzedaży w taki sposób, Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta
otrzyma pocztą elektroniczną potwierdzenie otrzymania tego oświadczenia.
4. W przypadku odstąpienia od Umowy Sprzedaży przez Przedsiębiorcę Na Prawach
Konsumenta w oświadczeniu o odstąpieniu od Umowy Sprzedaży Przedsiębiorca Na
Prawach Konsumenta musi zamieścić oświadczenie, że zawarta przez niego Umowa
Sprzedaży bezpośrednio związana z prowadzoną przez niego działalnością
gospodarczą, nie posiada dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w
szczególności z przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej,
udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej. W przypadku, gdy Umowa Sprzedaży została zawarta
bezpośrednio z prowadzoną działalnością gospodarczą i posiada charakter
zawodowy dla danego Klienta, Klient ten nie jest Przedsiębiorcą Na Prawach
Konsumenta i nie przysługuje mu uprawnienie do odstąpienia od Umowy Sprzedaży.
5. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od Umowy Sprzedaży, Konsument
lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta zobowiązany jest zwrócić Towar na
następujący adres: tudors.pl | Do zachowania terminu wystarczy odesłanie Towaru
przed upływem tego terminu, najlepiej z dopiskiem „Odstąpienie od umowy”.
Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta ponosi bezpośrednie koszty
zwrotu takiego Towaru (koszty przesyłki związanej ze zwrotem Towaru).
6. Z zastrzeżeniem postanowienia VI.7, Sprzedawca zobowiązany jest
niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia
Konsumenta lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta o odstąpieniu od Umowy
Sprzedaży, zwrócić Konsumentowi lub Przedsiębiorcy na Prawach Konsumenta
uiszczone od Konsumenta lub Przedsiębiorcę na Prawach Konsumenta płatności za
Towar wraz z kosztami najtańszego oferowanego sposobu dostarczenia Towaru.
Sprzedawca dokona zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty,
jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta, chyba że
Konsument lub Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta wyrazi zgodę na inny sposób
zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
7. Konsument i Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta ponoszą odpowiedzialność
za zmniejszenie wartości Towaru będące wynikiem korzystania z Towaru w sposób
wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania
Towaru.
8. Wszelkie pytania dotyczące realizacji prawa do odstąpienia od Umowy
Sprzedaży można kierować e-mailowo na adres: modablask@gmail.com, pisemnie na
adres: tudors.pl janki, z dopiskiem „Odstąpienie od umowy” lub dzwoniąc na
numer 48532488800.
9. Na zasadach określonych w odrębnym regulaminie specjalnym, udostępnionym na
następującej stronie internetowej sklepu tudors.pl, Konsument lub
Przedsiębiorca na Prawach Konsumenta ma prawo zwrotu zakupionych Towarów
(odstąpienia od Umowy Sprzedaży) w terminie dłuższym niż ustawowe 14 dni.
VII.
ODPOWIEDZIALNOŚĆ. REKLAMACJE
1. Klient ma prawo oczekiwać, że otrzymany przez niego Towar nie ma wad
fizycznych i prawnych.
2. Obowiązkiem Klienta jest odebrać i zapłacić za Towar. Nieuzasadniona odmowa
odbioru lub zapłaty za Towar oznacza naruszenie Umowy Sprzedaży i stanowi
podstawę odpowiedzialności prawnej oraz przesłankę do ograniczenia dostępności
Sklepu istabutik lub konkretnych form płatności dla takiego Klienta. W celu
minimalizacji ryzyka dla swoich słusznych interesów Sprzedawca może korzystać z
algorytmów własnych i wsparcia podmiotów zewnętrznych.
3. Z zastrzeżeniem postanowienia VII.5, Klientowi przysługuje prawo do
złożenia reklamacji, w przypadku gdy Towar ma wadę fizyczną lub prawną
(rękojmia). Wady te będą usuwane na podstawie przepisów art. 556 i następnych
Kodeksu cywilnego o odpowiedzialności z tytułu rękojmi za wady.
4. W przypadku wykonania uprawnienia z tytułu rękojmi przez Przedsiębiorcę Na
Prawach Konsumenta w formularzu reklamacyjnym Przedsiębiorca Na Prawach
Konsumenta musi zamieścić oświadczenie, że zawarta przez niego Umowa Sprzedaży
bezpośrednio związana z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, nie
posiada dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z
przedmiotu wykonywanej przez nią działalności gospodarczej, udostępnionego na
podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej.
W przypadku, gdy Umowa Sprzedaży została zawarta bezpośrednio z prowadzoną
działalnością gospodarczą i posiada charakter zawodowy dla danego Klienta,
Klient ten nie jest Przedsiębiorcą Na Prawach Konsumenta i nie przysługuje mu
uprawnienie z tytułu rękojmi.
5. Strony wyłączają wszelką odpowiedzialność Sprzedawcy z tytułu rękojmi,
zgodnie z art. 558 § 1 Kodeksu cywilnego. Wyłączenie to nie dotyczy
odpowiedzialności Sprzedawcy w stosunku do Konsumentów oraz do Przedsiębiorców
na Prawach Konsumentów. Sprzedawca w żadnym przypadku nie udziela umownej
gwarancji jakości Towarów w najszerszym, prawnie dopuszczalnym, zakresie.
6. Reklamacja może być sporządzona w formie elektronicznej i przesłana
e-mailem na adres: tudors.pl albo sporządzona w formie pisemnej i przesłana na
adres: tudors.pl | janki”.
7. Wszelkie pytania dotyczące reklamacji można kierować e-mailowo na adres:
modablask@gmail.com, pisemnie na adres: tudors.pl | janki, z dopiskiem „Dział
Reklamacji” lub dzwoniąc pod numer 532 488 800 .
8. Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, zobowiązany jest
dostarczyć wadliwy Towar do Sprzedawcy na adres: tudors.pl | janki, z dopiskiem
„Dział Reklamacji” wraz z opisem przyczyny reklamacji. Koszty związane z
odesłaniem przez Klienta reklamowanego Towaru zwraca się Klientowi natychmiast
po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji. Dokonując reklamacji Towaru Klient może
skorzystać z dostępnego na stronie internetowej tudors.pl formularza
reklamacji, podając w jego treści przyczynę reklamacji Towaru.
9. Reklamacje rozpatrywane są w terminie 14 (czternastu) dni od dnia
otrzymania przez Sprzedawcę reklamacji, o czym Klient zostanie powiadomiony za
pośrednictwem poczty elektronicznej na adres e-mailowy, podany przez Klienta
albo SMS na podany przez klienta nr telefonu albo przesyłką pocztową na adres
wskazany przez Klienta.
VIII.
REKLAMACJE W ZAKRESIE ŚWIADCZENIA USŁUG DROGĄ ELEKTRONICZNĄ
1. Sprzedawca podejmuje działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego
działania Sklepu tudors.pl, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy
technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie
nieprawidłowości zgłoszone przez Klientów.
2. Klient zobowiązany jest niezwłocznie powiadomić Sprzedawcę o wszelkich
nieprawidłowościach lub przerwach w funkcjonowaniu serwisu Sklepu tudors.pl.
3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem Sklepu tudors.pl Klient może
zgłaszać pisemnie na adres: tudors.pl | janki.
4. W reklamacji Klient powinien podać swoje imię i nazwisko, adres do
korespondencji, rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości związanej z
funkcjonowaniem Sklepu tudors.pl.
5. Sprzedawca zobowiązuje się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do
14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Klienta,
kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
IX.
POSTANOWIENIA KOŃCOWE
1. W sprawach nieuregulowanych na stronie internetowej Sklepu tudors.pl
znajdują zastosowanie przepisy prawa polskiego, w szczególności ustawa o
prawach konsumenta oraz przepisy Kodeksu Cywilnego.
2. Wszelkie zmiany zasad sprzedaży dokonywanej za pośrednictwem strony
internetowej Sklepu tudors.pl obowiązują od dnia ich opublikowania na stronie
www.tudors.pl. Zamówienia złożone przed tą datą są realizowane na podstawie
zasad obowiązujących w dniu złożenia zamówienia.